Havna HjemmeHjelp

Din trygge leverandør av praktisk bistand

Vi er en godkjent leverandør av praktisk bistand i din kommune. Gjennom fritt brukervalg kan du selv velge oss som din tjenesteleverandør. Vi legger vekt på trygghet, kvalitet og personlig tilpasning, slik at du kan få den hjelpen du trenger i hverdagen.

Praktisk bistand Tilleggstjenester
BPA - Assistenter

Hva er praktisk bistand?

Praktisk bistand er hjelp til daglige gjøremål i hjemmet for deg som har behov for ekstra assistanse.
Kommune fatter vedtak om hvilke tjenester du mottar, og du betaler en egenandel direkte til kommunen.

Våre tjenester

Eksempler på tjenester som kan inngå i vedtaket:

Rengjøring

Allminnelig rengjøring av hjemmet, dette kan inkludre støvsuging, gulvvask, støvtørking m.m.

Klesvask og skift av sengetøy

Vi ordner sengeskift for deg, med nytt laken, pute og dynetrekk. I tillegg kan vi ta klesvasken for deg, setter det til tørk og bretter.

Handlehjelp

Vi kan hjelpe til med til å bestille nødvendige matvarer og husholdningsprodukter.

Tilleggstjenester

I tillegg til de tjenestene du får innvilget av kommunen, tilbyr vi ekstra bistand som kan gjøre hverdagen din enklere. Disse tjenestene fakturerers direkte fra oss.

Faktureres direkte fra oss 562 kr/time

Minimumsbestilling: 1,5 time | ved tillegg til allerede oppsatt hjelp: Minimum 30 minutter
Kjøretillegg på: 20 minutter blir lagt til på bestillingen utenfor oppsatt hjelp.

Besøk en venn

Trenger du noen å snakke med og gjøre noe hyggelig med.

Praktisk hjelp

Innkjøp, henting av varer og praktiske oppgaver i hjemmet.

Teknisk hjelp

Trøbbel med data/Telefon/Tv eller lyst til å lære deg noe nytt.

Følgetjenester

Ledsagelse til legebesøk, bryllup, fest eller andre avtaler.

Renhold

Behov for mer enn hva vedtaket favner.

Helse og velvære

Vi har avtale med frisør, fotterapaut eller fysioterapeut (egne priser)

Hvorfor velge oss?

For å få praktisk bistand, må du først ha fått innvillget vedtak hos kommunen. Da kan du kontakte kontaktperson i kommunen rundt vedtaket og si at du ønsker å velge Havna omsorg som din leverandør.

Ditt valg av leverandør påvirker ikke egenandelen – du betaler fortsatt til kommunen.

Dersom du ønsker tillegstjenester, kan du bestille disse direkte fra oss. Tillegstjenester kan alle bestille de som også ikke har vedtak.

Kontakt oss

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om våre tjenester?

Kan også bruke kontaktskjema.

Ring oss på (+47) 415 44 550
E-post: post@havnaomsorg.no

  • Ved å trykke på Send godtar du at vi benytter opplysningene til å besvare henvendelsen din. Vi vil aldri dele disse opplysningene med tredjepart eller bruke de til markedsføring.